Sabtu, 19 September 2009

Its all about me

Hai , nama panjang aku Afifah Alias. Nama kontot aku plak eyfa. HAHA. Hurm , aku baru aje buat menatang ni. saje saje buhsan kan . haaha. aku stay kat Taman Keramat, Kuala Lumpur. Aku lahir tahun 1988 pada 2 julai. Aku ni tak tinggi and aku tak kurus. kau tak suka aku ? pergi mati. kesah plak aku. HAHA. Aku anak ke-5 dari 7 orang adik beradik and aku paling rapat dengan adik aku yang last skali ; ASH iloveyou. hehe. Aku ex stdnt SMK TAMAN KERAMAT, and POLITEKNIK SULTAN IDRIS SHAH. Srkg aku tak keja and aku tak stdy . Duk umah je. tak pun kuar lepak cuci mata. ahaha. Ramai org kata aku ni kasar , perangai mcm lelaki , tomboi or whateva lah kan . aku rasa memang betul lah kot. sebab aku ni tak suka pakai baju yang menampakkan aku perempuan sebab aku rasa aku hodoh. huhu. cara cakap plak kasar , aku cakap kasar bukan ape , aku dari kecik sampai besar aku banyak kawan dengan lelaki dari perempuan . bagi aku perempuan ni leceh . banyak songeh , mengada-ngada and mcm mcm lagi. aku takde masa nak layan semua tu. kalau kawan dengan laki senang . tak bnyk kerenah. hmm , bab kawan perempuan ni , memang aku memilih sikit. maaf lah ya . bukan nak berlagak. dah perangai aku mmg macam tu. hmm. lagi ape eh ? oh ya , aku ni suka kutuk org . tapi aku kutuk org di sekeliling aku la. bukan la kutuk kawan kawan aku. sebab aku ni jenis menjaga hati kawan . bagi aku kawan adelah yang paling peting dalam hidup aku selain family lah kan . Boyfriend ? hahahahaha. tak penting la aku rasa. sebab kalau di beri pilihan antara kawan dengan boyfriend , dengan jujurnya aku akan pilih kawan. sebab kawan yang baik akan kekal sampai mati. tapi boyfriend ? akan datang dan pergi . HAHA. lagi ape eh ? errr. takde ape dah kot. hahaha.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan